Novas de formación cristiana

Formación Cristiá
Oríxenes, xenial autor cristiá do século III, defende a esencia espiritual das persoas e, profundando no contido das Sagradas Escrituras, descobre nelas tres significacións: o significado literal, o moral e o espiritual ou cristolóxico. Para explicar este triple teor da Biblia emprega a comparación das noces que teñen a casca, a pel e o núcleo, de xeito que ó ler debe buscarse o miolo e non contentarse só coa casca ou coa pel.

 Por iso o ensino da relixión nos colexios amén nos públicos), non é un doutrinamento como din os defensores da escola laica. A instrución relixiosa tamén nos fornece coas ferramentas precisas para comprender o contexto bíblico da literatura, da arte e da historia.

Festa de Santiago

No verán, durante a segunda metade de xullo, toda Galicia fai unha pequena pausa no seu verán tranquilo para celebrar ao Apóstolo Santiago, patrón da nosa terriña e de toda España.El Seminario Menor de Tui, que continúa con su actividad propia de la promoción de las vocaciones al sacerdocio en régimen de internado, abre ahora también sus puertas a muchachos externos de nivel educativo de Educación Secundaria (de 1º a 4º).En un ambiente es de exigencia en la formación, pero siempre en la cercanía y vinculado a la familia. Con amplias instalaciones y un buen equipo de profesores empeñados, ante todo, en el seguimiento personal de cada uno de los alumnos.O día grande das festas é o 25; pola mañá celébrase a misa solemne na que se fai a ofrenda ao Apóstolo e funciona o famoso botafumeiro. Na noite do 24 é espectacular a chamada “queima da fachada da catedral” e a tirada dos fogos artificiais. Por outra banda, non convén esquecer as innumerables indulxencias e perdoanzas que se doan neste Ano Santo Compostelán.

A igrexa parroquial de San Bartolomeu, coa fermosa imaxe de Santiago e a capela da Virxe do Camiño, son fitos relevantes no camiño portugués, por iso temos motivos de abondo para que festexemos o amigo do noso patrón con particular ledicia e proveito.

Colegio del Seminario

 
 

Atrio de la iglesia de San Telmo. Inés y D. Avelino en la procesión del Corpus (6 de Junio de 2010)

 

El Seminario Menor de Tui, que continúa con su actividad propia de  promoción de las vocaciones al sacerdocio en régimen de internado, abre ahora también sus puertas a muchachos externos de nivel educativo de ducación Secundaria (de 1º a 4º).
El Centro tiene un ambiente de exigencia en la formación, pero siempre con cercanía y vinculado a la familia. Tiene amplias instalaciones y un buen equipo de profesores empeñados, ante todo, en el seguimiento personal de cada uno de los alumnos.
Como centro subvencionado por la Xunta de Galicia, la enseñanza es  gratuita. Las clases, que se desarrollan en jornada de mañana y tarde, son complementadas por actividades extraescolares, clases de apoyo y estudio dirigido.

Además, el servicio de comedor es otra oferta muy interesante. Esta magnífica iniciativa de nuestra Iglesia Diocesana, va dirigida a las familias preocupadas por la formación humana y cristiana de sus hijos.

Las clases, que se desarrollan en jornada de mañana y tarde, son complementadas por actividades extraescolares, clases de apoyo y estudio dirigido.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: